Thursday 14 April 2016

5 SENARAI SEMAK, PENANDA ARAS NAK TAHU SAYA PERLU SIDE INCOME ATAU TIDAK

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

GAJI SAYA CUKUP SETIAP BULAN. Saya tak perlukan pendapatan sampingan, Saya rasa sudah bersyukur dengan gaji saya sekarang. TAPI...Kadang-kadang, saya tak dapat nak bagi lebih pada mak ayah saya, tak dapat nak bagi sumbangan lebih pada yang memerlukan,sebab gaji saya hanya cukup untuk saya dan keluarga saya... Nak tahu bagaimana cara nak pastikan kita memerlukan side income atau tidak? JOM SEMAK, bagaimana cara nak tahu saya perlu side income atau pendapatan tambahan atau tidak.

SIDE INCOME: PERLU ATAU TIDAK


5 SENARAI SEMAK, PENANDA ARAS CARA NAK 

TAHU SAYA PERLU SIDE INCOME ATAU TIDAK:

1. Tengok setiap hujung bulan dalam akaun anda.. Berapa baki gaji dlm akaun
2. Tengok setiap bulan..berapa boleh simpan dalam akaun anak anak anda
3. Tengok setiap bulan..berapa banyak boleh disedekahkan pada org lain yg susah. RM 10?20?30? Or tak mampu bg sebab kita pon susah jgk?
4. Tengok setiap bulan…dapat bagi berapa pada parents? Konsisten ke tak bagi pada parents? Ke parents yg bagi kita pulak ~
5. Tengok setiap bulan…akaun kita negatif atau positif? Mampu tak untuk kita simpan dalam akaun simpanan macam tabung haji or ASB?

Kalau semua tu ok..tak perlu buat side income..anda memang da stabil..TAPI…
Kalau ada yg ok banyak yang tak ok, anda bukanlah dalam zon yg selamat sebenarnya.. Masa untuk bertindak sebelum terlambat..keluar dari comfort zone anda!


Alaaa..boleh je ikat perut kan..hehehe..silakan bagi anda yang rasa boleh ikat perut..yang tak nak ikat perut, ape perlu buat erk?


time for change!!.. serius nak tambah pendapatan dan buat side income kan? bila nak start? esok?lusa?minggu depan? tahun depan? jawapannya sekarang!!

NAK TAHU APA YANG ANDA BOLEH LAKUKAN UNTUK JANA PENDAPATAN?

Memandangkan banyak sangat peluang perniagaan yang ada di luar sana, dan kita buntu untuk memilih mana satu yang diperlukan dan bersesuaian? 

jom, saya kongsikan info tentang SHAKLEE, apa yang ada dengan Shaklee sehingga anda perlu pilih Shaklee dan jana pendapatan sehingga puluhan, malahan ratusan ribu dengan modal serendah RM69( boleh dapat percuma dengan syarat tertentu).

boleh review info di sini:

1) 10 sebab kenapa saya dan anda perlu pilih shaklee 
2) Bagaimana menjalankan perniagaan Shaklee secara dropship?
3) Apa sejarah shaklee? dan sejarah perkembangan shaklee
4) Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee?
5) Siapa yang dah berjaya?
6) BAGAIMANA cara nak daftar ahli?

ok lah, ini dulu yang dapat saya kongsi tentang kelebihan menjadi ahli shaklee pada kali ini, nanti saya update lagi tentang huraian pont-point tu yea, kasi jelas... Kalau anda nak tanya lanjut nanti, boleh hubungi je saya, Saya sedia membantu.. 

NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE?

BOLEH TENGOK CARA DI SINI ATAU HUBUNGI SAHAJA SAYA, UNTUK SAYA BANTU ANDA URUSKAN SEGALA.. NAK SAYA DAFTARKAN PON BOLEH...INSYAALLAH, SAYA BANTU..

HUBUNGI SAYA SEKARANG, 


AYUADYANI

sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR JUST SIGN UP HERE(then click join now)
PENGEDAR SHAKLEE PILIHAN ANDA
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

#shakleeMalaysia
#shakleeBrunei
#shakleeSingapore
#vivix
____________________________________________________________________________

Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

1 comment:

  1. NAK JANA SIDE INCOME??? TUNGGU!!!! FIKIR DULU..Semak betul-betul samada kita perlukan side income atau pendapatan tambahan atau tidak..Kalau dah cukup 5 syarat atau kriteria ni, anda sebenarnya tak perlukan side income tau. JOM TENGOK 5 SENARAI SEMAK, PENANDA ARAS SAMADA ITA PERLUKAN SIDE INCOME 2 PENDAPATAN SAMPAINGAN ATAU TIDAK...

    ReplyDelete

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU