Monday 11 April 2016

9 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE YANG TERLALU AWESOME BUATKAN ORANG JOIN MEMBER SETIAP HARI

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Kata orang, tak kenal maka tak cinta kan? Dah kenal nanti oleh jadi bukan setakat cinta, boleh jadi tangkap cintan sampai tahap "gila" kan.. hihhihi.. Saya terpanggil nak berkongsi tentang apa kelebihan menjadi ahli Shaklee, memandangkan setiap hari, ada je yang akan join keahlian Shaklee dengan saya. Ini pun kerana mereka baru tahu apa kelebihan menjadi ahli Shaklee. Selepas diterangkan, mereka baru faham, nak jadi ahli Shaklee takde syarat pun kena buat bisnes. Baru saya sedar, rupanya ramai yang tak tahu lagi. saya pernah kongsi kelebihan jadi ahli shaklee di sini sebelum ini. mungkn tak perasan kot.. Jadi, di sini saya rasa, tanggungjawab saya untuk ceritakan apa kelebihan menjadi ahli Shaklee walaupun tak nak buat bisnes Shaklee...jom tengok...

apa kelebihan jadi ahli shaklee?


APA KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE?

JOM TENGOK SINI:

9 KELEBIHAN MENADI AHLI SHAKLEE
1) YURAN KEAHLIAN YANG RENDAH
    - HANYA RM 69 SAHAJA. iTU PUN SEBENARNYA UNTUK ANDA DAPATKAN BEG YANG DIDALAMNYA MENGANDUNGI BUKU2 INFO PRODUK TAU..

      - Boleh dapat keahlian percuma jika cukup syarat. Boleh tanya saya untuk keterangan lanjut atau baca di sini.

2) KEAHLIAN SEUMUR HIDUP 
    - tak perlu renew
    - tak perlu maintain point
    - kalau nak pun, beli 1 barang je dalam setahun

3) BONUS BULANAN
    -Boleh dapat bonus bulanan walaupun tidak mahu buat bisnes, Jika        
     membuat belian sehingga cukup point, layak dapat bonus. Percent bonus di bayar mengikut point tau..

4)DISKAUN KEAHLIAN YANG HEBAT
    -Boleh dapat diskaun keahlian yang banyak bagi setiap produk, sehingga 30%, belum termasuk promo bulanan yang ditawarkan. Ada juga kadangkala promosi sehingga 50%..buy 1 free 1, dan macam-maca lagi. setiap bulan, promosi Shaklee ni berbeza-beza tau...

5)BIMBINGAN KELAS ONLINE / OFFLINE
   - Bimbingan kelas secara online / offline juga disediakan secara percuma. Bukan setakat untuk buat bisnes, untuk ahli makan sendiri juga saya sediakan bimbingan. Contohnya bagaimana cara nak makan vitamin dengan betul, bagaimana cara nak guna produk dengan betul, dan pelbagai tips2 lain.

   - Kalau untuk yang buat bisnes juga, saya sediakan group untuk bantu anda memulakan bisnes. Saya asingkan group ahli makan sendiri dan group bisnes supaya info yang disampaikan tu dapat dimanfaatkan sepenuhnya. Selain itu, kita juga ada group support yang besar dari upline2 lain. kita work as family tau.. seronok...

6)JEMPUTAN KE GROUP KHAS
   -Yang ini juga disediakan. Terdapat beberapa group khas disediakan untuk anda, bagi yanng ingin belajar bagaimana memulakan bisnes dengan Shaklee dan jana pendapatan sehingga 6 angka, tanpa ragu. ASALKAN, ANDA INGIN DAN MAHU...

  - Seperti no 6, anda akan dibantu untuk menaja pendapatan sehingga 6 angka, malahan ada yang pernah dapat 7 angka sebulan, tanpa perlu ragu. Kena ada mentor dan tahu cara yang betul.Anda akan diajar step by step dan hanya perlu ikut sahaja. NAK KE NAK?

8)PELBAGAI BONUS
  -Istimewanya Shaklee ni, kita bukan sahaja dapat bonus cash. bonus cash pun banyak jenis( untung runcit, bonus personal, bonus leadership,insentif khas leader dll)tapi, kita juga akan dapat;

 - bonus kereta. Bonus kereta Shaklee ni tak sama macam bonus kereta lain tau, kita akan dapat cash, bukan kereta. So, terpulang pada kita nak beli kereta baru ke, nak bayar kereta sedia ada ke, atau nak g melancong dengan duit tu ke, atau nak simpan duit tu beli kereta cash.. hihi..seronok tauuu

- Bonus conference. hurmmm yang ni paling best, dapat melancong percuma.. Bagi yang beragama Islam boleh pilih untuk menunaikan ibadah umrah dengan pakej ekslusif(anggaran rm 20000 punya pakej( 6 bintang tau...

9)BUKAN MLM PIRAMID
  - Yang ini ramai tak tahu. Mereka ingat Shaklee ni MLM bersifat piramid. Bukan yea, alam Shaklee, siapa buat, dia akan dapat, bukan orang atas(upline) anda yang dapat. MLM Shaklee adalah MLM yang berlandaskan syariah. So, InsyaAllah, anda yang beragama islam tak perlu risau akan hal ini.

ada lagi tak???????

ok saya tambah lagi kelebihan jadi ahli Shaklee...

bila dah jadi ahli Shaklee, anda akan secara automatik guna produk Shaklee kan? so... bonus!!! anda akan dapat baiki tahap kesihatan ke arah yang lebih baik..PERCAYALAH...

dan.. anda akan tangkap cintan cintun dengan Shaklee ni macam saya (yang dulu tak suka MLM, TAK SUKA BISNES, TAK TAHU BISNES)..hehehehee

..
ok lah, ini dulu yang dapat saya kongsi tentang kelebihan menjadi ahli shaklee pada kali ini, nanti saya update lagi tentang huraian pont-point tu yea, kasi jelas... Kalau anda nak tanya lanjut nanti, boleh hubungi je saya, Saya sedia membantu.. 

NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE?

BOLEH TENGOK CARA DI SINI ATAU HUBUNGI SAHAJA SAYA, UNTUK SAYA BANTU ANDA URUSKAN SEGALA.. NAK SAYA DAFTARKAN PON BOLEH...INSYAALLAH, SAYA BANTU..

HUBUNGI SAYA SEKARANG, 


AYUADYANI

sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.

BOLEH TERUS DAFTAR AHLI MENGIKUT LANGKAH-LANGKAH DI SINI

ASK ME HOW OR JUST SIGN UP HERE(then click join now)
PENGEDAR SHAKLEE PILIHAN ANDA
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

#shakleeMalaysia
#shakleeBrunei
#shakleeSingapore
#vivix 
____________________________________________________________________________ 
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU