Sunday 27 September 2015

LEMON: UBAT SEMULAJADI RAWAT SENGGUGUT TANPA PERLU 'PAIN KILLER'

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Senggugut a.k.a period pain, memang 'teman baik' kebanyakan wanita.Setiap bulan, wanita akan didatangi senggugut. Ada yang senggugut teruk sehingga tidak dapat melakukan kerja seharian dengan baik. Ada yang senggugut sehingga terpaksa mengambil suntikan dan pil tahan sakit. Di sini saya kongsikan ubat semulajadi di rumah untuk rawat senggugut.

Ubat semulajadi rawat senggungut:

Anda boleh cuba mengamalkan meminum jus lemon seperti saranan gambar di atas (dari imuslimshop.com). Pun begitu, ramai antara kita yang tak suka akan jus lemon, termasuklah saya. Apa yang saya amalkan ketika saya senggugut ialah:

Mengamalkan set senggugut dari shaklee. Alhamdulillah, ia sangat membantu saya mengatasi masalah senggugut.

set senggugut shaklee terdiri daripada:


set kelegaan senggugut shaklee
 Ketiga-tiga vitamin ni bukan sahaja perlu di amalkan ketika senggugut sahaja, makah boleh di amalkan sepanjang masa kerana kebaikan yang terkandung dalam setiap vitaminnya. 

testimoni pengguna yang mengamalakn set senggugut shaklee:










kan, bukan saya sahaja, mereka pun berpuashati dengan set senggugut dari shaklee ni. Anda pun boleh cuba dan alami sendiri kebaikannya.


ingin mencuba? boleh buat pilihan untuk mendapatkannya di sini:





hubungi saya untuk mendapatkan khidmat konsultasi secara ekslusif dan percuma serta tips pengambilan vitamin yang betul.


AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

_________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU