Saturday 22 August 2015

BAGAIMANA BENTUK / FORMAT UJIAN KELAYAKAN TAHUN SATU (KSR)?

Assalamualaikum w.b.t.& salam sejahtera..

Sesi persekolahan tahun 2015 tinggal beberapa minggu sahaja lagi. Ini bermaksud anakanda sulung saya bakal menempuh pengalaman baru di darjah satu pada tahun hadapan. Cepat masa berlalu..Rasanya baru semalam memangku si tembam itu..hehe..Ok lah..apa yang menjadi fokus saya sekarang ialah melatih si sulung menjawab soalan dan membuat ayat-ayat pendek sebagai persediaan menghadapi ujian kelayalan tahun satu.Namun, apa yang merisaukan saya, bagaimana bsntuk soalan tersebut..Almaklumlah..anak pertama nak masuk sekolah..heheeh


jika ade rakan-rakan yang sudi berkongsi pengalaman, sangatlah dia alu-alukan..

bukan taksub untum anak mendapat markah yang tinggi, tetapi bagi saya, menempatkan anakdi kelas yang 'depan' adalah perlu kerana persekitaran pembelajaran dan sosial adalah lebih kondusif bagi anak2 menyedok sebanyak mungkin apa yang di ajar..
ini si sulung saya:


anak nak duduki ujian, mak yang nervous hehe.. ok lah kawan2, sape yang ade pengalaman bolehla share bagaimana bentuk soalan ujian kelayakan tahun satu ni dengan saya yea..boleh komen di bawah ye..terima kasih😍😍

💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

                                                      
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                        #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                   ______________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU