Friday 10 July 2015

BIMBANG BILA ANAK HANYA MINTA NASI, KICAP DAN TELUR MATA SAHAJA!,APA IBU PERLU BUAT?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Nasi,kicap telur mata! Hari2 minta lauk yang sama. Saya rasa ramai ibubapa diluar sana yang bimbang anak2 kita tak cukup nutrisi kan. Yalah, yang ade dalam hidangan tu hanya karbohidrat dan protein.Macam mana lah mereka nak membesar dengan sihat,sergas dan cerdas kan..pening!


Memangla sedap nasi kicap ni kalau sekali sekala makan. Nak2 dengan nasi panas kan..tapi kalau dah hari2 buntu dibuatnya.. Anak2 saya pon macam tu, risau, sayur sume taknak. Bila dah masuk tadika, selalu demam n selesema sebab jangkit dengan kawan2, jenuh kita pula susah nak ambil cuti jaga mereka. 

Alhamdulillah, lepas amalkan set kanak2 ni, anak2 sangat susah nak demam, kalau ade pun sekejap sangat, tak perlu nak risau2. Selera makan pun dah bertambah, dah mula suka makan ikan dan ayam, untuk sayuran saya masih dalam percubaan, untuk back up, saya berikan anak2 multivitamin khas untuk kanak2. Jika anak2 anda mempunyai masalah yang sama dengan saya, cubalah, tak rugi melabur untuk mereka, sangat berbaloi bila mereka dapat membesar dengan sihat,cergas dan cerdas.

Apa yang ada dalam set kanak2 sihat dan pintar ni?
Tadaaaa ni dia... saya pernah huraikan khasiat satu persatu sebelum ini..

Cubalah, anda pasti berpuas hati.Saya dah, anda bila lagi? Hububgi saya sekarang:  

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                        #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.
_________________________________________________________________ Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU