Friday 24 July 2015

APA BEZA BERPANTANG SECARA TRADISIONAL BERBANDING BERPANTANG CARA MODEN?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Berpantang, satu tempoh yang penuh warna warni, Dan perlu ditempuhi oleh setiap ibu yang melahirkan. Ade yang berpantang mengikut Cara moden, tak kurang juga yang masih mengekalkan tradisi berpantang Cara nenek moyang dulu-dulu.
Jom tengok, ape beza Cara berpantang orang dulu dengan zaman moden Sekarang ni..


Take Kira lah,Cara lama,traditional atau modem, pilihan dibtangan masing2..yang pending, tujuan utama berpantang ialah:


O.k jom kita tengok ape beza berpantang selepas bersalin Cara lama Dan modem. Poster2 ni Saya dapat Dari Facebook je.


















Beza kan..betul ke? Apepun,terpulang pads anda nak pilih yang mama, Saya amalkan kedua2nya, Ade yang saya ikut Cara lama, Ada yang Saya ikut Cara moden, terutamanya Bab jamu Dan ubat. Almaklumlah, Saya take suka jamu..busukkkk hihi..so, Masa berpantang Anak sulung Saya guna jamu, tapi take habis,tambahan pula Anak Ada jaundis, memang takleh makanlah Jami..Anak ke 3 Saya amalkan vitamin. Alhamdulillah, badan Segar, susu meriah Dan berat turun dengan cepat serta boleh 'maintain' hehe..

Ni set pantang yang Saya guna:

Set pantang modem shaklee

Nak Cuba tak?rasailah perbezaannya..

Jom, hubungi saya sekarang, nanti citer yea...

AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN

FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT
INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT

                                        #KONGSI KEBAIKAN
#SEBAR KEBAHAGIAAN

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:KLIK DI SINI.
                                                       
"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA
________________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU