Posts

Showing posts from May, 2015

10 AMALAN SUNAT DILAKUKAN DI HARI JUMAAT

Image
ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA
Alhamdulillah, masih lagi dapat bertemu JUMAAT yang mulia, penghulu segala hari. Harini saya nak kongsi 10 Amalan sunat yang boleh dilakukan pada hari Jumaat.



10 Perkara Sunat Yang Dilakukan Pada hari Jumaat
Mandi sunat Jumaat dan memakai pakaian yang bersih dan cantik serta bau-bauan.Sunat memakai pakaian yang berwarna putih.Keluar ke masjid dengan niat untuk menunaikan sembahyang Jumaat pada seawal waktunya secara berjalan kaki dengan penuh tenang dan sopan disamping membanyakkan membaca zikir, berselawat dan bertahmid kepada Allah. Sunat mengelokkan rupa parasnya dan membersihkan anggota tubuh badan sebelum keluar bersembahyang seperti memotong kuku, misai, mencabut bulu ketiak, mencukur bulu air-ari, menggosok gigi dan sebagainya. Sunat membanyakkan membaca surah Al Kahfi pada malam Jumaat dan di waktu siangnya. Sunat memperbanyakkan membaca doa dan memohon keampunan dari Allah pada malam dan waktu siangnya.

SANGGUP SKODENG RITA RUDAINI SEBAB NAK TAHU RAHSIA KECANTIKAN BELIAU!!

Image
ASSALAMUALAIKUK W.B.T & SALAM SEJAHTERA
SKODENG Rita Rudaini? Cantik kan beliau? kulit halus mulus, badan maintain fit dan awet muda, sihat bertenaga..Skodeng kat sini bukanlah skodeng die kat rumah..no..no..no.. itu berdosa tau... ni skodeng die kat I.G baru tahu, ape rahsia dia cantik sihat menawan kau memang da boom! hihihi, Jangan maraa aaaa, cantik kan idaman semua, tu yang sanggup skodeng tue..hehehehe



NAK TAHU TAK APE RAHSIA RITA RUDAINI CANTIK WALAUPUN TANPA MAKE-UP?
Sape yang follow I.G beliau pasti akan tahu yang artis cantik jelita ni adalah pengguna tegar produk Shaklee. Tak caye? meh3 tengok ape yang beliau kongsi di I.G beliau:


tengok tue...oo, ade herblax lh..patutla kurus..hihihi...betullah, ni I.G rita rudaini...tak caye? ade lagi tauuuu




oh..vivix yang ohsem..pilihanku jua!vitalea saya juga ambil setiap pagi supaya kekal sihat sepanjang hari. Omega guard utk bakar lemak saya dan cerdaskan otak anak2 juga..



collagen dan GLA, sememangnya teman baik wanita kan..
untuk diri …

SENARAI LOKASI CAWANGAN ATAU BRANCH SHAKLEE DI MALAYSIA

Image
ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA
Ramai yang tertanya-tanya kat mana letaknya branch atau cawangan shaklee di Malaysia ni kan. Mana tahu cawangan tu dekat je dengan rumah kita, jadi senang kita nak dapatkan vitamin tanpa perlukan kos pos. Di sini saya senaraikan lokasi cawangan atau branch shaklee yang ade di negara kita yea..


Senarai Lokasi Cawangan/Branch Shaklee di Malaysia Ibu Pejabat Shaklee MalaysiaShaklee Products (M) Sdn Bhd
Level 9,
The Pinnacle,
Persiaran Lagoon,
Bandar Sunway,47500 Subang Jaya,
Selangor Darul Ehsan
Tel: 603-5622 3188
Fax: 603-5622 3099
Emel : customerinquiry@shaklee.com.my Waktu Perniagaan
Isnin hingga Sabtu: 10:00 pagi hingga 7:00 malam
Sila hubungi:
Puan Suknit Kaur, Pengurus Jualan & Pemasaran

Pejabat Cawangan atau Branch Shaklee di Seluruh MalaysiaCawangan Shaklee Waktu Perniagaan Peta Lokasi Kuala Lumpur No. 32, Jln Rampai Maju 3,
Taman Sri Rampai, 53300 Kuala Lumpur.
Telefon : 603-4142 1067
Fax: 603-4142 1027
Hubungi : Ida ( Penyelia Cawangan) Isnin hingga Jumaat

TESTIMONI VIVIX DAN STROKE / ANGIN AHMAR

Image
ASSALAMALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA
Stroke ataupun angin ahmar, salah satu masalah kesihatan yang sangat membimbangkan, datang tanpa tanda. Banyak faktor yang menyebabkan terjadinya stroke.Salah satunya adalah kesan darihipertensi atau darah tinggi. Stroke terjadi apabila darah tidak dapat disalurkan ke bahagian2 tertentu pada badan. Sebelum ini saya ada kongsi tentang apa itu vivix. bagaimana vivix membantu pesakit darah tinggi, serta vivix dan diabetes selain vivix untuk anti penuaan. Kali ini saya nak kongsi tentang testimoni vivix bantu pesakit stroke untuk lebih baik. jom kita tengok apa kata mereka yang telah mengamalkan vivix untuk bantu sakit stroke atau angin ahmar mereka.


testimoni vivix untuk stroke








TESTIMONI SAYA SENDIRI:
Emak saya juga salah seorang pengidap darah tinggi dan kencing manis sejak 10 tahun yang lalu. Taksuka untuk saya cerita kesediah di sini. Apa yang menggembirakan saya dan keluarga ialah apabila beberapa hari yang lalu, doktor telah mengesahkan emak sa…

TESTIMONI VIVIX UNTUK KULIT CANTIK DAN BEBAS CELA

Image
ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA
Sebelum ni saya pernah review tentang vivix, testimoni vivix untuk diabetes, testimoni vivix untuk darah tinggi.Pernah juga berikan testimoni ESP untuk kulit cantik. Tapi kalau nak lagi kebabom, vivix sangat di syorkan, sebab ia bertindak dari perinkat sel tau, so.. harini saya nak bagi testimoni vivix untuk kulit cantik dan bebas cela. Sebelum itu, jom kita tengok sikit, apa itu vivix shaklee dan bagaimana ia dapat membantu mencantikkan kulit anda menajdi cantik dan bebas cela.




TESTIMONI VIVIX-UNTUK KULIT CANTIK DAN ANTI PENUAAN








PHEWWWWWW..NAK TAK JADI MACA MEREKA? P/S: BERMULA MEI, VIVIX NI EKSLUSIF TAU, ADE PROMOSI MENGGUNAKAN YES PACK.BOLEH BACA PROMOSI YES PACK TU di sini.

jom sembang-sembang


hubungi saya untuk keterangan lanjut:
AYUADYANI sms@whatsapp@telegram 0147375771 FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT INSTAGRAM: 3D_HEALTH_N_BEAUTY_SUPPLEMENT
                                          #KONGSI KEBAIKAN