Sunday 1 March 2015

TERUJA BILA PERTAMA KALI DAPAT JEMPUTAN TERIMA ANUGERAH

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA


ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH.. Terima kasih YA ALLAH..Sangat tak di sangka, saya yang pada awalnya berkenalan dengan shaklee hanya untuk mengambil set berpantang, semasa bersalin anak ke 3 paga hujung Disember 2013.(saya pernh cerita tentang cinta pertama saya dengan shaklee sebelum ni). so, taknak cerita panjang, sebab saya pun pernah beritahu yang saya dapat naik 'rank' pada januari 2014 yang lalu, di mana pendapatan saya dalam biz ni mula mencecah 4 angka. ALHAMDULILLAH.




Pada 20 februari 2015, ayah saya sent WA yg menyatakan ade surat dr Shaklee sampai, surat jemputan utk menghadiri majlis pengiktirafan. Hati sangat berbunga2, Allah saja yang tahu, tapiii saya stay di k.l dan tarikh acara tue x available utk saya menghadirinya yang bertempat di Kota Bharu (sebab alamat saya dlm registration form tu alamat di kg). Sedihnyaaaa....

Saya tak putus asa.. apa yang saya buat, saya contact leader saya, Master Azrin Mohd dan tanya boleh tak saya tukar venua, dan Alhamdulillah, beliau beritahu boleh dan saya perlu hubungi HQ dgn segera. SO, pada 23.2.2015, say ahubungi pihak shaklee untuk bercakap dgn person in charged, namun staf tersebut bercuti pada hari itu, dan staf lain beritahu dia akan hubungi saya nanti. Saya tunggu lagi...

24.2.2015, saya hubungi sekali lagi HQ, juga tak dapat krn person in charged dah keluar, dapat bercakap dgn staf lain je. Kalini beliau memahami apa yang saya perlukan dan berjanji untuk menghubungi saya kemudia. selang sejam selepas itu staf tersebut menghubungi saya dan memberitahu bahawa permohonan saya utk menukar venue tidak diluluskan, saya sedih, dan langsung lupa bertanya apa rasionalnya, kebetulan masa tu saya tengah 'drive' hehehe

Sekali lagi saya hubungi Master saya dan beritahu, beliau mencadangkan agar saya email sendiri ke pihak Shaklee, dan dalam masa yang sama saya memang bertekad, untuk menghubungi HQ sekali lagi dan bercakap dgn person in charged tu sendiri

27.2.2015, saya sekali lagi menghubungi HQ, ALHAMDULILLAH, Kali ni saya dapat bercakap sendiri dgn orang yang tepat!dan jawapan yang saya terima juga menggembirakan..hehehe..Beliau berjanji untuk menhantar email pada saya tentang details event tersebut kerana katanya sudah agak terlewat untuk belaiu menghantar surat.. akhirnya pada 29.2.2015, saya dapat email seperti di bawah:



Dear Shaklee Business Leader,

CONGRATULATIONS on your achievement.


We cordially invite you to Shaklee Motivation & Recognition Rally and Chinese New Year at Sunway Resort Hotel, Subang  on the 1 March, 2015 (Sunday) from 1.30 pm - 5pm, please refer attachment for details.

Address: 1, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, 47500 Subang Jaya, Selangor


Kindly confirm your attendance via email to shakleersvp@shaklee.com.my or fax to 03-56223099 latest by or on 25 February 2015.


Thank you.


Shaklee Management
ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..ALHAMDULILLAH..Terima kasih atas sokongan dan dorongan serta semangat dan doa dari semua. hari ini majlisnya, Insyaallah will share the moment dengan pembaca semua yea..hehehe..



hihi..selingan ni video klik lah, mesti kelakar kan..


Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI from iReach HD on Vimeo.


#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN


"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

HUBUNGI SAYA SEKARANG!!
AYUADYANI
sms@whatsapp@telegram 0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT

ATAU UNTUK BACA LEBIH LANJUT TENTANG KEAHLIAN:


__________________________________________________________________________________
 Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU