Monday 2 February 2015

SAYA BERBANGGA DENGAN DIRI SENDIRI KERANA.......

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

Boleh ke bangga diri?tk salah ke bangga diri?Bukanlah bangga sehingga melupakan siapa yang lebih berkuasa di atas muka bumi ini. Apa salahnya kita berbangga dengan diri kita kan... Cuma jangan sampai jadi takbur, riaklah, berbangga sebab pencapaian kita sendiri, sebagai tanda penghargaan dan motivasi agar diri kita lebih maju ke hadapan. Kali ini saya nak cerita tentang saya berbangga dengan diri sendiri kerana............


betul.. Saya bangga dengan diri saya kerana mengikut kata hati. Ya!! secara jujurnya ini adalah pertama kali saya mendengar bisikan inner voice saya tue. Apa yang membuatkan saya sangat bangga ialah saya berjaya mendapat 'rank' supervisor pada closing day 31.1.2015 yang lalu. Dan buat pertama kalinnya saya berjaya mendapat bonus sehingga 4 angka, (pendapatan sampingan)  belum lagi ditambah dengan bonus jualan runcit serta bonus insentif dari syarikat.. phewww.. Sungguh bermakna!!

Siapa kata kalau join MLM ni nak kena ade orang bawah "downline" baru boleh berjaya? Siapa kata kalau join MLM ni orang atas "upline"  akan naik dulu lepastu baru orang bawah boleh naik?

mungkin jika ia dari syarikat MLM biasa, tapi bukan SHAKLEE.. Saya tak salah pilih syarikat la (salah satu sebab saya pilih shaklee) sebab saya berjaya untuk naik rank dari distributor kepada SUPERVISOR sedangkan upline saya masih lagi distributor biasa. Dan saya naik rank adalah disebabkan sales yang saya buat bukan dari downline saya. (saya mempunyai 3 downline, namun mereka tidak aktif). Dalam SHAKLEE, siapa yang usaha lebih dia yang akan dapat tau.. so, saya berbangga dengan diri sendiri kerana berjaya buktikan yang salah boleh berjaya.

Namun kejayaan saya itu juga bukanlah milik saya seorang kerana ia juga dipengaruhi oleh faktor luaran seperti ahli2 team OSF yang sangat banyak memberikan semangat dan inspirasi terutamanya ibu Hafizah Ibrahim(doktor gigi) dan mama Azrin Mohd (bekas engineer, sekarang WAHM) serta rakan2 yang lain.. keluarga toksah citer lah kan.. hehe..Sekarang baru saya faham, kita perlu mempunyai team atau group yang betul jika ingin berjaya sebab jika tersalah pilih group, anda akan ditingglkan terkontang kanting sendirian tanpa halatuju an bimbingan..kompem tersesat!! hehehe

ok lah... itu saja coretan untuk kali ini..bangga sebab for da 1st time in forever...hehehe

OH YA!! ANDA NAK TAK JADI MACAM SAYA? SAYA DAN TEAM SAYA SEDIA MEMBANTU ANDA, SAMA2 KITA KONGSI APA YANG KITA ADA, APA YANG KITA DAPAT SUPAYA SEMUA DAPAT MERASA =)


#KONGSI KEBAIKAN


#SEBAR KEBAHAGIAAN

"INGIN MENJANA PENDAPATAN 3-4-5-6 ANGKA SEBULAN?BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN DAN MENIKMATI FAEDAH-FAEDAH LAIN..MODAL SERENDAH RM75  PENGEDAR SELURUH NEGARA DIALU-ALUKAN UNTUK BERSAMA DALAM GROUP EKSLUSIF KAMI & ANDA AKAN DI BANTU SEHINGGA BERJAYA.

HUBUNGI SAYA SEKARANG!!
AYUADYANI
0147375771
FB: R.U ADYANI AB RAHMAN
FP:3D HEALTH&BEAUTY SUPPLEMENT

ATAU UNTUK BACA LEBIH LNJUT TENTANG KEAHLIAN:


BOLEH JUGA HUBUNGI KAMI UNTUK SEBARANG PERTANYAAN, DISKAUN HARGA DAN KHIDMAT RUNDINGAN EKSLUSIF SECARA PERCUMA.P/S: JADUAL MAKAN DISEDIAKAN UNTUK PELANGGAN KAMI

_________________________________________________________________________

Saya adalah pengedar shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU