Monday 8 December 2014

SAYA SAYANG SAYANG-SAYANG SAYA/DOA ANAK SOLEH

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA

“Satu, satu, saya sayang Allah.
Dua, dua, sayang Rasulullah.
Tiga, tiga, sayang Umi Abah.
Satu, dua, tiga sayang semuanya.”

Lirik lagu kanak2 yang sangat ringkas tetapi menyimpan seribu satu erti. Selalu didendangkan sebagai nasyid harian anak2 di rumah(termasukla anak-anak saya).Dalam hidup ini, tiada yang lebih bahagia melainkan dapat berkasih saya..KASIH SAYANG, nikmat yang amat bernilai, x dapat dibeli dengan banyaknya harta, tak dapat di renangi dengan luasnya lautan.



TERIMA KASIH YA ALLAH Kerana memberikan aku nikmat untuk menjadi Umat kepada kekasihmu, MUHAMMAD..nikmat menjadi anak kepada kedua ibu-bapaku, nimat menjadi isteri kepada pemilik tulang rusukku, nikmat menjadi ibu kepada 3 buah hati pengarang jantung ku..SUNNGUH!!nikmat apa lagi yang engkau dustai wahai jiwa yang pasti akan mati..


inilah wajah2 kesayangan saya..aset kubur dan akhirat saya..

Si Sulong, MUHAMMAD DANIH DARWISY( YANG TERPUJI,BIJAK WARA')
Si Kakak, NUR DAMIA FAQIHAH (CAHAYA KEBIJAKAN2KEBERKATAN YANG FAQIH)
Si Bongsu, MUHAMMAD DARIS FIRAS( YANG TERPUJI PELAJAR YANG CELIK AKAL)

Harapan ku, impianku, hasratku, semoga kalian membesar menjadi mujahid dan mujahidah sejati dalam memikul tanggungjawab dan amanah sebagai kkhalofah di muka bumi.. jom doakan anak2 kita menjadi asbab untuk kita menggapai redha NYA..

JOM BERDOA UNTUK IBU BAA DAN ANAK2 KTA:

AMIIN..BANYAL LAGI DOA2 YANG BOLEH DIAMALKAN SEBAGAI TANDA SAYANG KITA KEPADA MEREKA.


INGIN MENDAPATKAN SUPLEMEN KESIHATAN DAN KECERDASAN UNTUK SEISI KELUARGA? HUBUNGI SAYA
AYU,
sms@whatsapp@telegram: 0147375771
FB: R.U ADAYNI AB RAHMAN
PAGE: 3D health& beauty supplement

shaklee bandar country homes, bandar tasik puteri, rawang, selayang, gombak, batu caves, selangor, kota bharu,kelantan.Pengeposan seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU