Wednesday 22 October 2014

SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE BANDAR COUNTRY HOMES BANDAR TASIK PUTERI RAWANG SELAYANG GOMBAK BATU CAVES

ASSALAMUALAIKUM W.B.T & SALAM SEJAHTERA..


Kami (saya dan suami) adalah pengedar shaklee di Bandar Country Homes Rawang. Kami juga boleh cover sehingga area Bandar Tasik Puteri dan kawasan sekitarnya. Memandangkan suami bekerja di Gombak dan rumah MIL di sana , jadi, saya juga boleh cover COD sehingga batu caves, taman seri gombak, selayang dan kawasan sekitarnya..Saya berasal dari KOTA BHARU,KELANTAN, jadi saya juga boleh cover area berdekatan...tapi sebenarnya bisnes shaklee ni tak kira tempat, untuk customer yang jauh,kami hanya kenakan kos postage hanya RM10 (MAKSIMUM).

Sebenarnya saya mula jatuh cinta dengan SHAKLEE ni sejak bersalin anak ke-3 hujung bulan 12/2013. Pada mulanya, saya hanya menggunakan set berpantang 3M (SINI), FIRST TIME la guna produk shaklee ni, (sebelum ni saya guna set pantang lain). Bila dah guna dalam 2 minggu, saya rasa sangat best, badan rasa segar, susu mencurah-curah, ALHAMDULILLAH. tang susu tue yang penting sebab saya nak kena buat stok sblm masuk kerja hehehe..(ALHAMDULILAH, sebab dapat kumpul 2000 oz sebelum masuk kerja) then bila dah rasa syok, saya mula ambil set kurus untuk ibu menyusu (SINI),.kikiki..memula amik dengan kawan, HAFIZAh IBRAHIM(doktor gigi) tapi since saya jadi pengguna tegar, beliau menyarankan agar saya register ahli hehhe.. p/s: saya dapat keahlian free tau..(hubungi saya jika nak tau caranya)

Maka bemulalah episod baru saya dengan shaklee..bukan setakat guna je, saya nak kongsi kebaikan ni dengan semua orang..bukan setakat guna je tau, dengan SHAKLEE ni,kita boleh jana pendapatan sampingan.. masyuuk... yang best nye kita dapat bonus tengah2 bulan tau, bukan ujung bulan..hehe..nak banyak, buat banyak, nak sikit, buat sikit..(anda buat, anda dapat) kikiki

APA YANG SAYA SEDIAKAN UNTUK ANDA?

1) KHIDMAT RUNDINGAN EKSLUSIF SECARA PERCUMA
2) INFO PRODUK
3) JADUAL MAKAN SUPPLEMEN
4) KHIDMAT 'AFTER SALES' YANG TERBAIK..
5) BOLEH GUIDE ANDA UNTUK JANA PENDAPATAN JUGA..
6)BOLEH GUIDE ANDA UNTUK JANA PENDAPATAN SAMBIL MAKAN VITAMIN MURAH
7) NAK LAGI????/ CONTACT SAYA O.K...




DAPATKAN KHIDMAT RUNDINGAN EKSLUSIF SECARA PERCUMA DARI KAMI;


No comments:

Post a Comment

PELUANG BISNES DROPSHIP UNTUK PELAJAR MODAL RM 35 SAHAJA

https://youtu.be/J-Xpoz6gKzU